cisco-live

امروزه تماس درون سازمانی نیاز خیلی از سازمان‌ها است با کمک سامانه مديريت ارتباطات يک‌ پارچه سیسکو يا همان (CUCM) این نیاز سازمان‌ها به خوبی می‌تواند رفع شود (CUCM) يک سيستم مديريت تماس‌های (VoIP) است كه يكي از المان‌های معماری (Collaboration) شركت Cisco است. راهکارهای ارتباطی Cisco اقدام به توسعه ارتباطات مبتنی بر انتقال صدا بر روی تجهيزات شبكه را نموده‌اند. اين ارتباطات با استفاده از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهايی از قبيلIP Phone ، Media Processing Deviser ،Multimedia Application، سرويس‌های جانبی از قبيل انتقال پيام جوابگوی نيازهای مختلف کاربران در شبکه‌های (VoIP) سازمان‌ها هستند.
تیم متخصصان اینوتک با ارائه و پیکربندی این سرویس بر روی زیرساخت شبکه سازمان‌ها به آن‌ها امکانات تماس سازمانی با ویژگی‌های زیر می‌دهد:
⦁ پشتیبانی از تماس‌های صوتی و تصویری
⦁ رابطه کاربری آسان و راحت
⦁ هزینه مناسب
⦁ مدیریت و نظارت بر شماره گیری‌های کاربران
⦁ VMware Installation
⦁ Redundant Server Cluster
⦁ و…